duminică, 18 noiembrie 2012

Carti de Niall Griffiths venite de curand in Babel

Nu stiam nici daca Niall este fata sau baiat, desi de cand ma stiu cercetez dupa carti si autori, cu regretul ca nu am devenit insumi un autor, ci am ramas doar cititor, grafoman si colectionar. Dar am gasit o carte la "promotie" de Niall Griffiths - si fara a fi oportunist, dar fiind din plin una dintre miliardele de victime ale crizei generate de bogatii lumii pentru a se imbogati si mai mult pe seama saracilor, am "pus botul", ca sa ma exprim conform asteptarilor javrelor care ne considera vite bune de jug - am luat cartea "Sfartecari" si am aflat ca sunt fata catre fata cu un autor britanic nascut in 1966 la Liverpool, care s-a mutat apoi in Tara Galilor si a scris romane care au fost incununate de premii prestigioase. Se spune despre Griffiths ca a conferit, prin cartile sale, puteri magice romanului contemporan, ce parea in impas. Se mai spune ca oraselul de pe coasta vestica a Tarii Galilor, in care se petrece actiunea romanului "Sfartecari", ABERYSTWYTH - BINE CA SCRIU, SI NU-MI  MUSC LIMBA INCERCAND O PRONUNTIE FARA SANSE DE IZBANDA - ar fi un mitic MACONDO  galez, desi este in efect, o MECCA a drogatilor, si se mai spune ca in romanul "KELLY plus VICTOR" doi indragostiti care devin dependenti unul de altul , urcand impreuna pe culmile extazului, ajung sa se distruga reciproc. Iata destule motive care sa ma indemne sa incerc sa fac loc in viata mea acestor lecturi. Dar cate alte carti nu striga dupa mine sa nu trec nepasator, si sa le iau la citit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu