luni, 25 ianuarie 2010

Evadarea din lumea dezordinii - partea a 4-a


Intelegerea naturii fricii este esentiala. Trebuie sa vedem daca frica are o natura proprie, sau este doar rezultatul unei conditionari psihologice.
*
Pentru a intelege teama, voi privi in mine insumi, cu atentie.
Voi observa cum se naste teama.
Voi intelege, astfel, ca eu insumi imi creez toate problemele.
Nu exista problema impersonala, de sine statatoare.
Nici o problema nu exista prin ea insasi.
Problemele sunt ireale, iluzorii, miraje.
Dar vazute de departe, problemele par reale.
Analizate de aproape, ele isi dezvaluie natura iluzorie.
Intelegand adevarata natura a fricii, ne eliberam de ea.
Intelegerea este cea care ma elibereaza.
*
In lumea iluziei, exista teama, nesiguranta, indoiala, atasamentul.
TREBUIE SA IES DIN LUMEA ILUZIEI !
Voi invinge teama vazand lucrurile asa cum sunt.
Pentru a face primul pas spre eliberare am nevoie sa-mi inteleg situatia
prezenta.
Punctul central al vietii este sa traiesc de la o clipa la alta in echilibru.
Agitatia ma expune crizelor.
Eu insumi sunt vinovat de agitatia mea.
Problema se afla in mine si nu exista decat prin mine.
*
VIZIUNEA JUSTA SI INTELEGEREA LIMPEDE SI INTUITIVA A TUTUROR SITUATIILOR VIETII ESTE INCEPUTUL LIBERTATII.
*
Devii liber vazand lucrurile asa cum sunt ele.

* * *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu