luni, 11 ianuarie 2010

OZN vazut la Satu-Mare

Eram studentzi in 1978 ,cand am vazut farfurii zburatoare, pe cer, din curtea casei parintesti.Era o zi de joi, si vizionam, cu fratele meu Petre, si cu prietenul nostru,Circa Mircea, un film, care ,din fericire, ne-a plictisit. caci am iesit in curte, si ,in scurt timp ,Petrica ne-a alertat ca este ceva pe cer, si am vazut,niste obiecte neobisnuite, plonjand din cosmos asupra capetelor noastre. Aveau aspect de farfurii zburatoare, luminate precum luna , si s-au redresat ,dupa plonjonul in atmosfera, in formatzie de zbor, evoluand , silentzios , in "V" ,catre vest. Erau 7, poate 9 obiecte zburatoare. Am alergat totzi trei ,vociferand, dupa ele.Casa cu etaj, de la front, aflata in constructzie, ni le-a scos repede din campul de vedere, iar cand am ajuns in strada, obiectele, disparusera ,dupa blocul cu 4 etaje de peste drum. Cei din casa- mama ,sora noastra,fratele Viorel si cumnata Tatiana, ne-au auzit dar credeau ca punem la cale o gluma. Cand au iesit afara si ne-au vazut cu parul"maciuca",ne-au crezut. Am mai vazut, in viatza ,lumini nocturne, dar, niciodata ,ceva la fel de concludent. In vara aceea a aparut la noi cartea" Experientza O.Z.N."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu